2014. február 3., hétfő

Maradjál meg egyszerű Istenkövetőnek

Igyekszem egyre jobban Istenhívő lenni, így a szeretetet egyre inkább tudom átadni. Keresem ittlétem valós értelmét. Tisztulásom első lépcsőfoka jól megindult már. Tudod, hogy Isten szeret bennünket –bízzunk benne- talán szívébe is fogad minket. Én Krisztus követője vagyok, (de) nyugtalanít, hogy nyitásom kicsit lassan jön el. Félelmetes a Krisztus követés, hiszen őszintén kinyílni lehetetlenség. Legyőzni a betegséget segítő Mindenható nélkül sajnos nem megy. Forduljunk Őhozzá bizalommal!
Jó úton haladunk, segít minket égi erő. Szívem kinyílását is Isten engedheti meg. Ragyogó az ittlét, hiszen ragyogó erők vesznek minket körül.

Riadalmaim mind a múlté. Szívem meggyógyulásával a testem is meggyógyul. Riadalom nekem soha nem kell! Maradjál meg egyszerű Istenkövetőnek!  (…)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése